سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رونمایی از ابرخودروی Rimac

 

رونمایی از ابرخودروی Rimac

 

اخبار,دنیای خودرو, رونمایی از ابرخودروی Rimac
خودروساز مطرح ایتالیایی سوپراسپرت جدید خود با توانایی‌های شگفت‌انگیز را معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خودروسازان ایتالیایی از گذشته‌های دور سابقه درخشانی در زمینه ساخت خودرو‌های لوکس و سوپراسپرت دارند. هرچند درخشش یک خودرو در میان نام‌های مطرح صنایع اتومبیل‌سازی ایتالیایی کار بسیار سختی است، ولی شرکت Rimac با معرفی سوپراسپرت Rimac C باردیگر نام خود را به سر زبان‌ها انداخته است.

خودروسازان مطرح جهان نظیر استون مارتین، پاگانی و لوتوس در حال حاضر با سوپراسپرت‌های بسیار پیشرفته و توانمند خود در بازار‌های جهان توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند و Rimac نیز با اتومبیل شگفت‌‎انگیز خود قصد رقابت با رقیبان قدرتمند خود را دارد. بر اساس بسیار نظرسنجی‌های مطرح شده در جهان اتومبیل‌های کلاس شاسی‌بلند (SUV) محبوبیت‌ترین وسایل نقلیه در جهان هستند. حالا خودروسازانی نظیر Rimac قصد دارند تحولی در میزان محبوبیت خودرو‌های سوپراسپرت ایجاد کنند.

 

اخبار,دنیای خودرو, رونمایی از ابرخودروی Rimac

خودروساز ایتالیایی طرفداران خود را غافلگیر کرد
سوپراسپرت جدید Rimac با امکانات جدید و گسترده خود تا حد زیادی از نظرات کاربران را جلب کرده است. سوپراسپرت Rimac C در آزمایش‌های فنی نتایجی شگفت‌انگیز را از خود نشان داده است و حالا مدیران این شرکت امیدوارند در آینده خریداران تمامی لذت رانندگی با یک سوپراسپرت را در Rimac C تجربه کنند.

 

اخبار,دنیای خودرو, رونمایی از ابرخودروی Rimac

این ابرخودروی جدید Rimac در مقایسه با سایر سوپراسپرت‌های موجود در بازار نیز ویژگی‌های برتری دارد. از جمله این موارد می‌توان به قدرت شگفت‌انگیز موتور و طراحی خاص درون کابین اشاره کرد. این شرکت ایتالیایی برای کسب نتیجه مطلوب در بازار اتومبیل‌های سوپراسپرت تا کنون بیش از 90 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

 

اخبار,دنیای خودرو, رونمایی از ابرخودروی Rimac

هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی Rimac C منتشر نشده، ولی برخی از کارشناسان معتقدند این خودرو دارای موتوری الکتریکی است. به نظر می‌رسد Rimac علاوه بر توجه به قدرت موتور در عین حال روی نحوه تامین انرژی آن نیز تمرکز زیادی کرده است.